تلفن و آدرس نمایندگی شیرآلات شودر نمایندگی شودر تهران فروشگاه ریموند remond خرید با تخفیف شیرآلات ساختمان و بهداشتی شودر شیرآلات شودر شیر آشپزخانه توالت حمام شودر

ست شیرآلات شودر

ست شودر باواریا (5)

ست شودر اپال (5)

ست شودر لرد (6)

ست شودر سنیور (5)

ست شودر دانته (5)

ست شودر موناکوپلاس (5)

ست شودر لیون (5)

ست شودر اروپا (5)

ست شودر باروک پلاس (5)

ست شودر شارپ (5)

ست شودر پاریس (1)

ست شودر یونیک (7)

ست شودر یونیک پلاس (5)

ست شودر کلاسیک (6)

ست شودر اسمارت (5)

ست شودر تیفانی (3)

ست شودر مارینو (6)

ست شودر لوکا (5)

ست شودر میشل (5)

ست شودر گلوریس (5)

خرید از نمایندگی شیرآلات شودر تهران خیابان بنی هاشم به صورت حضوری و سایت

 

نمایندگی شیرآلات شودر شرق تهران فروشگاه ریموند دکور شیرآلات شودر

شما می توانید جهت ثبت سفارش محصولات و مشاوره قبل از خرید ، با شماره های فروشگاه ، موجود در قسمت ( تماس با ما ) تماس حاصل فرمایید.
با تشکر فروشگاه ریموند

ست شیرآلات شودر Shouder

شودر انتخابی درست برای سخت پسندان…

امروزه انتخاب شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به امری مهم برای مصرف کنندگان و انبوه سازان بدل شده است.شیرآلاتی با کیفیت در کنار قیمتی مناسب.ست شیرآلات ساختمانی شودر Shouder یکی از این گزینه هاست .

ست شیرآلات ساختمانی شودر با در نظر گرفتن .نیاز مشتری و تعهد در کیفیت ، محصولات متنوع با کیفت بالا روانه بازار نموده است .

تنوع رنگی ست شیرآلات Shouder یکی از نقاط قوت این برند خوشنام می باشد .

شما در فروشگاه ریموند این امکان را خواهید داشت . که شیرآلات مورد پسند خود را به صورت تک ، یا به صورت ست کامل خریداری نمایید.

شیر حمام ، شیر روشویی ، شیر توالت ، شیر آشپزخانه ، علم دوش ، شیر چشمی و …. از سری محصولات این برند میباشند .

ست اوپال ، ست سینور ، ست باروک پلاس ، ست یونیک ، ست باواریا ، ست لرد ، ست اروپا ، ست موناکو پلاس، ست شارپ ، ست لیون و ….

بخشی از محصولات شودر میباشند.

شما در این بخش می توانید .محصولات ست Shouder شودر را مشاهده نمایید . و در صورت هر گونه سوال و مشاوره . در مورد محصولات و نحوه ثبت سفارش با کارشناسان ریموند پیام دهید یا تماس بگیرید.

درباره شودر ( Shouder )

شیرآلات شودر، از سال 1370 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی. با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزییات. مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. این نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

چون جزییات مهم‌ است

دقت در جزییات یعنی تکامل زیبایی، یعنی مهندسی و تناسب در طراحی و دوام بالا. اما دقت و نگاه دقیق به تمام جزییات تنها گام اول است. در هزاره‌ی سوم که سرعت رشد و تحول فناوری در کنار مصرف بهینه‌ی آب بیش از پیش برجسته شده است.شیرآلات شودر با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی به‌روز، کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزییات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته. با برندهای مطرح جهانی برابری کند.

تولید کارآمدترین، با دوام‌ترین، زیباترین، در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان

امروزه شیرآلات شودر با تکیه بر تجربیات ارزنده‌ی گذشته و نیز تولید کارآترین. با دوام ترین، زیباترین و در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته است تا به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را ارتقاء ببخشد.

شیرآلات شودر شیر آشپزخانه توالت حمام شودر