قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ریموند Remond

  • کابران گرامی کلیه اصول و قوانین فروشگاه اینترنتی ریموند منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است.

هزینه ها و روشهای ارسال :

تهران ، پردازش و ارسال سفارش طبق زمان انتخاب شده توسط مشتریان محترم با هماهنگی قبلی از طرف ریموند صورت خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است ، پرداخت بصورت اینترنتی و پرداخت در محل برای شهرهایی که توسط ریموند اطلاع رسانی
شده انجام میگیرد .

توجه : منظور از شهر تهران مناطق ۲۲ گانه است و روش پرداخت در محل ، فقط برای شهر تهران وجود دارد و ارسال به وسیله پیک انجام می شود.

هزینه ارسال برای شهر تهران و برای سفارش های با حداقل مبلغ 5,000,000 تومان امکان پذیر میباشد.

برای سفارش های کمتر از مبلغ 5 میلیون تومان ، هزینه ارسال ، در مقصد توسط پیک از مشتری اخذ می گردد.

شهرستان : تمام ثبت سفارش ها برای شهر های به غیر از کلانشهر تهران با تمام و هماهنگی توسط فروشگاه ریموند صورت می پذیرد .

تمامی سفارشهای شهرستان که بالای 40 میلیون تومان است به صورت رایگان ارسال میشود و در صورت خرید با مبلغی کمتر از 40 میلیون تومان هزینه ارسال (با توجه به روش ارسال) به عهده مشتریست .

 

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش کالا در روزهای کاری ، شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.

کلیه سفارش های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی ریموند به وسیله مدیر سیستم بررسی شده و فاکتور می شود .سپس در صف پردازش قرار میگیرند.

فروشگاه اینترنتی ریموند همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را می نماید ،

با وجود این در صورتی که موجودی محصولی از فروشگاه به پایان برسد و یا محصول ، دچار تغییر قیمت لحظه ای شود ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ،

حق کنسل کردن آن سفارش یا بازگرداندن وجه سفارش به مشتری ، برای فروشگاه اینترنتی ریموند محفوظ است. و یا مشتری می تواند جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند .

فروشگاه اینترنتی ریموند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توفق سفارش گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند. و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از سفارش گیری ، پردازش و ارسال می شود.

حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیل مانند اتمام موجودی کالا یا به روز رسانی سایت Remond.IR و قمتها بدون اطلاع قبلی ، برای فروشگاه اینترنتی ریموند محفوظ است.

همچنین مشتریان به جهت اطلاع از موجودی و قیمت های بروز و نهایی شدن خرید از طریق تماس تلفنی از موجودی و قیمت ، اطمینان حاصل کنند.

گارانتی کالا و خدمات پس از فروش قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،ماده 4 تصویب سال 1388 ، کلیه عرضه کنندگان اعم از تولید کنندگان و وارد کنندگان کالاهای سرمایه ای از جمله خودرو ( سبک و سنگین ) ، ماشین آلات صنعتی ، کشورزی ، راهسازی ، لوازم خانگی ، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی ، صوتی ، تصویری و وسایل ارتباطی مکلف به داشتن نمایندگی رسمی و تعمیرگاه مجاز، تأمین قطعات یدکی و ارائه سرویس و خدمات بعد از فروش می باشند.

1 ) پرداخت در محل تحویل

آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن
پرداخت کنند، ریموند این امکان را نیز فراهم آورده است ، درصورتیکه آدرس تحویل سفارش آنها، تهران باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روشهای زیر پرداخت کنند .

پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل

ازآنجا که همگی مأموران تحویل سفارش ریموند دستگاه های کارتخوان سیار (POS (همراه دارند، میتوان هنگام
تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، ریموند امکان
پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.

2 ) پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway ریموند و یا پرداخت در محل را ندارند میتوانند وجه
سفارش خود را از طریق کارت به کارت به شماره حساب های اعلام شده انجام دهند . جهت پرداخت به صورت کارت به
کارت میتوان از دستگاههای ATM) عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد.

سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند ، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

امکان مراجعه حضوری :

مشتریان گرامی علاوه بر ثبت سفارش به صورت اینترنتی ، امکان مراجعه حضوری به فروشگاه ریموند را دارند و پرسنل فروشگاه پذیرای آنها خواهند بود.

قوانین و مقررات حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین ریموند برای خرید و ثبت سفارش اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی ایمن را
به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل موردنیاز است و ازآنجا که
کلیه فعالیتهای ریموند قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد. همچنین ریموند ممکن
است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای
اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال
نماید. درصورتیکه کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه
ریموند را در پروفایل خود لغو کنند.
فروشگاه ریموند ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین
اگر نظر یا پیام ارسالشده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ریموند میتواند از اطلاعات ثبت شده
برای پیگیری قانونی استفاده کند.
ریموند مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه
سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات
به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا ، عدم پاسخگویی مشتری بدون اطلاع قبلی، برای ریموند محفوظ است.
مشتریان محترم بجهت سهولت خرید حتما قبل از انجام خرید و ثبت سفارش از طریق پیام رسان واتس آپ از موجودی کالا
و پاسخگویی و مشاوره کارشناسان ریموند اطمینان حاصل نمایند.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ریموند ، حق بلا اثر نمودن
سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ریموند محفوظ است. ریموند در اسرع وقت وجوه دریافتی را به
حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت ریموند میپذیرد از این امر آگاهی
داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای
شخص دیگری فاش کنند. ریموند هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص
یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
ریموند همانند سایر وب سایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی
ریموند و روشهای مناسب مدیریت دادهها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری
میکند.
ریموند برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که
تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

لطفاً در صورت وجود هرگونه سؤال با اطلاعات تماس در سایت ارتباط برقرار کنید .

رویه های بازگرداندن کالا :

هدف ریموند همواره رضایت و آرامش خاطر مشتریان بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط
مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. باوجوداین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند
که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است .
نکته : برای تمامی محصولات شامل سینک ، هود ، گاز ، فر ، مایکروویو و شیرآلاتی که خود مشتریان محترم کد محصول را
تایید میکنند امکان تعویض محصول در صورتی که خود مشتری ابعاد و یا روکار و توکار بودن سینک و یا هر محصول
دیگری که نام برده شده را انتخاب کرده باشد با کسر 15 درصد از قیمت محصول امکان پذیر هست و البته تمامی هزینه
های برگشت کالا به عهده مشتری هست لذا خواهشمند است قبل از خرید با کابینت ساز و یا مسئول مربوطه با وسیله
مورد نظر مشاوره لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید:

لطفاً در صورت خرید با استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن خرید اعمال هرگونه تغییری (حذف ، اضافه و کنسل کردن
سفارش) غیرممکن و موجب باطل شدن کد تخفیف میگردد .
اگر کالای خریداری شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد خریدار فرصت دارد از زمان تحویل کالا تا پایان روز کاری به واحد
خدمات پس از فروش اطلاع دهد ( به جز سینک و شیرآلات که باید در همان لحظه تحویل توسط مشتری چک شود )
بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتیکه کالا در کارتن یا جعبه اصلی ریموند بازگردانده شود امکانپذیر
است.
هرگونه تغییرات و مخدوش نمودن بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
اشکال فنی و ظاهری شامل شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست
کاربر از کالا ایجاد شود شامل رویه بازگشت کالا نمیشود . استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل
و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیرمعمول ، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا
(قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود .
نکته مهم : برای خریداران محترم شیرآلات و سینک لازم است که در حضور پیک ارسالی محصول توسط خود مشتری
چک شود سپس تحویل گرفته شود . چنانچه بعد از تحویل کالا هر اتفاقی برای محصول افتاده باشد محصول به هیچ
عنوان مرجوع نمیشود ( برای سینک و شیرآلات زمان برگشت کالا همان لحظه تحویل کالا است و دیگر زمانی برای
مرجوعی وجود نخواهد داشت)
اگر کالای خریداری شده ازنظر مشخصات ، ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد :
اگر کالای خریداری شده با اطلاعات در سایت مغایرت داشته باشد خریدار میبایست طی ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا واحد
خدمات پس از فروش را در جریان موضوع جهت اقدامات لازم قرار دهد.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درجشده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه
خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی
داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در
وبسایت است .
در صورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی
ممکن است که کالا از حالت اصلی یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد . درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت
تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً
خودداری شود .
اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد :
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتیکه کالا در کارتن یا جعبه اصلی ریموند بازگردانده شود امکانپذیر
است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد ، هیچگونه دخل و تصرف ، باز کردن
بسته بندی اولیه ، پلمپ ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از
کالا استفاده نشده باشد .
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشها اطلاع داده شود . اگر پس از دریافت
کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا ۲۴ ساعت باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع
دهد . در این حالت برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا
باز نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود . همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ،
بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامیست .

لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند ، از شمول این بند خارج هستند .

هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد . همچنین در صورت انصراف از خرید ، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود .
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و
اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل ونقل است و ریموند در مسعولیتی بعد از تحویل کالا به باربری ندارد .

طریقه بازگرداندن کالاها با ضمانت 1 روز بازگشت کالا

آیا میتوانم محصول را بازگشت دهم؟ شما میتوانید تا ۱ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید .

دلایل مرجوعی کالا میتواند شامل یکی از موارد زیر باشد: 

کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده باشند . محصول دارای عیب و نقص باشد .
تاریخ انقضای محصول و یا مدتزمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد .

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟
در صورت تغییر نظر مشتری درباره خرید کالا، محصول باید دربسته بندی اصلی خود قرارگرفته و مهروموم بسته بندی باز نشده باشد .
محصول مطابق شرایط اولیه ( هنگام تحویل کالا ) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد محصول آسیب دیده ناشد .
بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟
ریموند تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا مبلغ مورد نظر را تا ۵ الی ۱۰ روز کاری و تایید و پردازش توسط تیم حسابداری ریموند پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز نماید .
در صورت خرید از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بانکی ، مبلغ برگشتی بصورت خودکار به حساب مورد استفاده هنگام پرداخت آنلاین ، واریز میشود .
در صورت خرید از طریق پرداخت در محل توسط مشتری ، مبلغ به محض دریافت اطلاعات حساب از مشتری ، پرداخت خواهد شد .
مراحل بازگشت کالا چیست ؟
ابتدا با امور مشتریان ریموند و یا شماره تماس های تیم پشتیبانی تماس گرفته و یا مشکل خود را از طریق پیام رسان واتس آپ با ما در میان بگذارید .
پس از دریافت درخواست بازگشت کالا کارشناسان ریموند با شما تماس گرفته و برای دریافت کالا از درب منزل (سفارش های شهر تهران) هماهنگی های لازم را انجام داده و یا راههای ارسال کالا به ریموند توسط مشتری (سفارشهای
دیگر شهرها) را به شما معرفی خواهند کرد .
کارشناسان ریموند پس از دریافت کالا شروع به بررسی دلایل بازگشت کالا ( بیان شده توسط مشتری ) خواهند کرد .
اگر دلایل بازگشت کالا مورد قبول باشد ریموند و شرکت سازنده کالا باشد اقدامات موردنیاز برای بازگشت مبلغ پرداختی، طی ۳ روز الی ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.
اما اگر دلایل بازگشت کالا موردقبول واقع نشده و یا با محصول بازگشتی مغایرت داشته باشد محصول به مشتری پس داده میشود .
کالا را چطور ارسال کنیم :
لطفاً قبل از هر اقدامی، با کارشناسان خدمات مشتریان و با استفاده از شماره تلفن ها در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید .
با هماهنگی کارشناسان میسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتریان جداً خودداری بازگشت کالا صرفاً کنید . فاکتور و فرم بازگشت کالا همراه کالا ارسال شود