سینک ظرفشویی, سینک گرانیتی, لوازم خانگی

سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟

سینک گرانیتی بخرم یا استیل کدام بهتر است مزایای سینک گرانیتی مقایسه سینک گرانیتی و سینک استیل

سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از ما به عنوان نمایندگی فروش انواع سینک ظرفشویی استیل و گرانیتی می‌شود این‌است. سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟ سینک ایرانی بخرم یا سینک ترک ؟ ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد، که با توجه به نیازتان، سینک ظرفشویی مناسب را انتخاب نمایید. و می‌توانید از بورس فروش سینک ظرفشویی تهران مطلع شوید. خرید سینک ظرفشویی می‌تواند به امری جذاب بدل شود، اگر با اطلاعات کافی انجام شود. مقایسه سینک گرانیتی و سینک استیل به شما در انتخاب بهترین محصول کمک خواهد کرد.

سوالاتی که می توانید از ما بپرسید ؟

  • هنگام خرید سینک گرانیتی به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • بهترین سینک گرانیتی بازار کدام برند و مدل‌است؟
  • مزایای سینک گرانیتی چیست؟
  • ارزانترین قیمت سینک گرانیتی کدام مدل‌است؟
  • سینک گرانیتی خارجی کدام مدل را خریداری کنم؟
  • معرفی مدل های سینک گرانتی ترک.
  • بورس فروش سینک ظرفشویی کجاست ؟

مرکز پاسخگویی تخصصی به سوالات سینک ظرفشویی

09023506639

021-26310994

اگر چرخی در بازار لوازمی خانگی برای خرید سینک ظرفشویی زده باشید. بعد از از اینکه به چند مغازه سر زدید، متوجه می‌‌شوید که با انبوهی از اطلاعات در مورد خرید سینک ظرفشویی مواجه شده اید. حال اینکه آیا این اطلاعات صحیح هستند یا خیر، به‌کنار، این مطلب مهم‌است که که کدام مزایا و معایب اولویت بیشتری دارند.

با توجه به اینکه در بازار، انواع متریال سینک ظرفشویی یافت می‌شود. در برندهای متنوع و در رنگبندی‌های مختلف، ما در این مقاله سعی میکنیم به این سوال شما پاسخ دهیم، سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟

 

فروشگاه ریموند خاچاطوریان مرکز و بورس فروش سینک گرانتی شرق تهران بنی هاشم

برای خرید سینک ظرفشویی به چه نکاتی توجه کنم ؟

سینک آشپزخانه از محصولات پر کاربرد با طول عمر بالاست. یعنی از اهل تنوع در دکوراسیون و نوسازی نباشید، می توانید سالها از این محصول استفاده نمایید. فرض را بر این گرفته ایم که یک محصول استاندارد خریداری نموده اید.

  • نکاتی که هنگام خرید سینک آشپزخانه باید توجه نمایید : کیفیت و دوام، زیبایی، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش، امکانات و…

امروزه آشپزخانه در مدلهای مختلف مانند دکور مدرن یا کلاسیک یا فانتزی طراحی می‌شوند. لوازمی که در آشپزخانه شما، تعیین کنده سبک طراحی آشپزخانه شماست، عبارتند از : سینک ، هود آشپزخانه ، گاز رومیزی ، مایکروویو ، فر توکار و…

می دانیم که تا الان به جواب سوالتان نرسیده اید، که سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟  برای رسیدن به این جواب با ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی امروزه در مدل ها و متریال متنوع تولید می‌شوند که به چند تایی از آنها اشاره می‌کنیم.

متریال شیشه ، متریال استیل ضد خط و خش ، گرانیت و کورین که هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید حتما باید با انواع آن آشنایی مختصری داشته باشید. تا خریدی مناسب داشته باشید. در بین همه این موارد امروزه سینک گرانیتی و استیل پر فروش ترین متریال حال حاضر بازار هستند.

فروشگاه ریموند خاچاطوریان مرکز و بورس فروش سینک گرانتی شرق تهران بنی هاشم

سینک گرانیتی بخرم یا استیل ؟

آشنایی با سینک گرانیتی :

برای رسید به این سوال که سینک گرانیتی بخرم یا استیل، بیایید ابتدا کمی با ماهیت انواع سینک گرانیتی آشنا شویم.

سینک ظرفشویی گرانیتی یکی از مدرن ترین و به روزترین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه‌های امروزی می باشد. حال برای اولین نکته اگر علاقه زیادی به آشپزخانه‌های مدرن دارید، متریال گرانیت را به شما پیشنهاد می دهیم.
این سینک از مواد پلیمری و سنگ گرانیت و همچنین رزین‌های اکریلیک و رنگ ساخته شده‌است. و نسبت به سایر سینک ها دارای ظاهری شیک و به روز تری می باشد. حتی از نظر بهداشتی نیز این نوع سینک به دلیل آنتی باکتریال بودن نسبت به سایر سینک ها بهداشتی تر می باشد و اجازه ی رشد قارچ ها و کپک ها را در خود نمی دهد.

مطالب مرتبط  راهنمای خرید فر برقی

ست سینک گرانیتی مشکی طلایی و شیر ظرفشویی طلایی براق سینک گرانیتی زیلبر و شیر ظرفشویی کی دبلیو سی مدل زو

مقاومت و کیفت سینک گرانیتی

سینک گرانیتی از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار‌است .و در برابر خط و خش، ضربه، سایش و … مقاومت بسیار زیادی دارد.

سینک‌های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و میتوانند دمای بالایی تا حدود 276 درجه سانتیگراد یا 530 درجه فارنهایت را تحمل کنند.

پیوندهای محکمی که بین اجزاء تشکیل دهنده‌ی این نوع سینکها وجود دارد باعث شده تا به قدری مقاومت داشته باشند که مانند سنگ‌های معمولی دچار خردگی یا شکستگی نشوند.

ممکن است بر اثر فشار زیاد یا ضربه‌های شدید ترک‌هایی در این سینک‌های کامپوزیت گرانیتی ایجاد شود که میتوان با استفاده از اپوکسی پر کننده رنگی آنها را تعمیر کرد.

سینک ظرفشویی گرانیتی ترک  دانلودپرچم کشور ترکیه :

یکی از انواع سینک گرانیتی پرفروش که ما نیز آن را ارائه کرده ایم، سینک گرانیتی زیلبر با متریال کشور ترکیه دانلودپرچم کشور ترکیه است.

دوستانی که تجربه خوبی از خرید محصولات ساخت کشور ترکیه دارند، می‌توانند با خیالی آسوده این محصول را خریداری نمایند.

سینک گرانیتی زیلبر، ساخت کشور ایران ولی با استاندارد و متریال وارداتی از کشور ترکیه دانلودپرچم کشور ترکیه تولید شده.

سینک زیلبر کد 710

لوازم جانبی سینک زیلبر

مرکز پاسخگویی تخصصی به سوالات سینک ظرفشویی

09023506639

021-26310994

  • هر محصولی در کنار مزایایی که دارند، حتما معایبی هم دارند. که به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله معایب سینک گرانتی را مطالعه فرمایید.

سینک استیل بخریم یا گرانیتی؟

سینک های ظرف شویی انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین انواع آن سینک گرانیتی می باشد. شاید شما در زمان خرید سینک ظرفشویی از خود بپرسید که سینک گرانیتی بهتر است یا استیل؟

ما در این مقاله قصد داریم که مزایا و معایب هر یک از سینگ ها گرانیتی و استیل را در کنار یکدیگر برای شما عنوان کنیم.

مقاومت در مقابل ضربه سینک استیل بهتره یا گرانیتی؟

شاید برای هر کسی اتفاق بیوفتد، که هنگام شستن ظروف به ناگهان از دست رها شود و به داخل سینک سقوط کند. امان از آن لحضه ای که ظرف سقوط کرده، سنگین باشد  و از ارتفاع بالا بیوفتد. آن لحظه ممکن‌است که رنگ به رخسار شما نمانده باشد.

سینک استیل در مواجهه با این مسئله ، دو اتفاق ممکن‌است برایش بی افتد. اگر دارای ضخامت بالا و جنس مرغوبی باشد، هیچ آسیبی نخواهد دید. ولی اگر ضخامت آن کم باشد، ممکن‌است دچار فرو رفتگی شود. ول احتمال اینکه بتوانید آن را به حالت اول برگردانید وجود دارد.

سینک گرانتی خریداری شده، اگر از کیفیت و متریال مرغوبی باشد، هیچ آسیبی نخواهد دید. مانند سینک گرانیتی ساخت کشور ترکیه دانلودپرچم کشور ترکیه یا سینک گرانیتی ایرانی با متریال دانلودپرچم کشور ترکیه ترک. اما خرید محصول متفرقه و بی‌کیفیت باعث ترک خوردگی محصول خواهد شد.

کدام در مقابل خط و خش مقاوم تره ، استیل یا گراینتی؟

مگر میشود هنگام شستشوی ظروف، و قاشق و چنگال و چاقو های نوک تیز، از برخورد آنها با سینک ظرفشویی جلوگیری کرد؟ مشخص است که خیر.

سینک های استیل با هر کیفیتی و هر ضخامتی به مرور زمان خط و خش می‌افتند، حال می تواند زودتر برای جنس بی کیفت یا دیرتر برای جنس با کیفیت باشد. و گریزی از آن نخواهد بود.ولی سینک های گرانیتی مقاومت بسیار بالایی در مقابل خط و خش دارند. بعد از سالها استفاده میتواند همان ظاهر روزهای اولیه را داشته باشند. خرید سینک گرانیتی با کیفیت مخصوصا سینک گرانیتی ترک ، می‌تواند تضمین کننده این باشد.

مطالب مرتبط  ترموکوپل چیست ؟

یک لایه محافظ بر روی سطح سینک گرانیتی وجود دارد که از آن در برابر ضد و خش مراقبت می کند. این ویژگی بسیار مهم فقط در سینکهای گرانیتی خارجی و به طور مثال سینک گرانیتی زیلبر وجود دارد. فروشگاه ریموند به ‌عنوان نمایندگی سینکهای گرانیتی ترک، عرضه کننده این محصولات باکیفیت‌است.

مرکز پاسخگویی تخصصی به سوالات سینک ظرفشویی

09023506639

021-26310994

سینک های گرانیتی ضد لک :

سطوح براق در صورتی که تمیز باشند، بسیار چشم نواز و جذاب هستند. ولی مهمترین ایرادی که دارند، لک پذیری بالای آنهاست. سینک های استیل براق، وقتی که لک شوند به سادگی قابل مشاهده خواهند بود. و این ممکن‌است برای شما که وسواس در مقابل لک سینک دارید، خوشایند نباشد.

اما سینک های گرانیتی با توجه به ماهیت مات بودن آنها به هیچ وجه لکه بر روی آنها دیده نخواهد بود. و همیشه ظاهری شیک و جذاب به آشپزخانه شما خواهد داد. پس هنگام خرید سینک گرانیتی به این مزیت توجه کنید.

   

          ست سینک گرانیتی مشکی و شیر ظرفشویی مشکیست سینک گرانیتی سفید و شیر ظرفشویی سفید

سینک استیل تحمل گرمای بیشتر دارد یا سینک گرانیتی؟

تحمل سینک گرانیتی در مقابل با گرما و حرارت حدودا تا 535 درجه فارنهایت می باشد. با توجه به این عدد می توانید متوجه شوید که تحمل سینک گرانیتی در برابر حرارت  نسبت به سینک استیل بسیار بالاتر می باشد. این ویژگی باعث خواهد شد که سینکهای گرانیت در برابر گرما هیچ تغییر رنگی نداشته باشند.

سینک های استیل نیز تحمل خوبی در مقابل گرما دارند، ولی ممکن‌است دچار تغییر رنگ ناگهانی شوند.

اگر ظاهر سینک مهم است، سینک استیل بخرم یا گرانیتی؟

یکی از مواردی که می‌توان بررسی کرد که سینک استیل بخریم یا گرانیتی ظاهر آن‌است. اگر شخصی هستید که ظاهر و دکوراسیون منزل و آشپزخانتان برایتان اهمیت دارد، این مسئله را حتما در نظر بگیرید.

سینک های استیل از نظر ظاهری ممکن است به شما حس ماندگاری ، مقاومت را به شما بدهد. و نوع نصب آن ، به صورت توکار ، روکار یا زیر کار می تواند در کیفیت دکور شما تأثر بگذارد. قیمت سینک استیل با توجه به ضخامت و ابعاد با هم متفاوت‌است. ولی قیمت کمتری نسب به سینک های گرانیتی دارند.

اما اگر قیمت سینک گرانیتی برایتان مهم نیست، بدون شک ، سینک گرانیتی مخصوصا سینک گرانیتی خراجی و سینک گرانیتی ترک، می‌تواند ظاهری لوکس به آشپزخانه شما بدهد.

رنگبندی سینک گرانیتی برتری مطلق در برابر استیل:

اگر در بازار لوازم خانگی گشت و گذاری داشته باشید، و به دنبال سینک استیل مورد نظر خود بگردید، فقط با سینک استیل به رنگ نقره ای مواجه خواهید شد. هر تنوع و شکل ظاهری که داشته باشند. این را می دانید که سینک استیل به رنگ استیل نقره ای قرار‌است به دکوراسیون منزل شما اضافه شود. که قطعا سلایق بسیاری از افراد را شامل میشود. و معمولا با همه دکوراسیون، ست میوشد.

اما در مقابل، سینک های گرانیتی تنوع فوق العاده ای از نظر رنگ دارند. شما می توانید با کمی دقت در انتخاب بهترین رنگ را انتخاب نمایید.

  • سینک ها زیلبر با متریال کشور ترکیه دانلودپرچم کشور ترکیه دارای 10 رنگ متنوع هستند. که هر کدام جذابیت ویژه خود را دارد.
  • رنگ بندی سینک ترک زیلبر : سفید ساده، سفید شنی، سفید مرمر طلایی، سفید مرمر مشکی، کرم ساده، کرم شنی، مشکی کربن، مشکی مرمر سفید، مشکی مرمر طلایی، نقره ای.
مطالب مرتبط  بورس فروش سینک گرانیتی کجاست ؟

نمایندگی سینک گرانیتی زیبلر سینک-زیلبر-کد-710-کرم-شنینمایندگی سینک گرانیتی زیبلر سینک-زیلبر-کد-710-سفید-مرمر-مشکیسینک-گرانیتی-زیلبر-کد-600-رنگ-مشکی-مرمر-طلایی

نتیجه گیری برای خرید سینک ظرفشویی :

مطالبی که در این مقاله مطرح شد به این دلیل بود که بدانیم سینک گرانیتی بخریم یا استیل ؟ سینک ایرانی بخریم یا سینک ترک ؟ قیمت سینک گرانیتی کمی گرانتر از سینک استیل. مزایای سینک گرانتیی نسبت به استیل چیست؟ و در ادامه به مراجعه با مقاله دیگر، بدانیم مرکز خرید سینک ظرفشویی تهران کجاست؟

سوالاتی که می توانید از ما بپرسید ؟

  • هنگام خرید سینک گرانیتی به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • بهترین سینک گرانیتی بازار کدام برند و مدل‌است؟
  • مزایای سینک گرانیتی چیست؟
  • ارزانترین قیمت سینک گرانیتی کدام مدل‌است؟
  • سینک گرانیتی خارجی کدام مدل را خریداری کنم؟
  • معرفی مدل های سینک گرانتی ترک.
  • بورس فروش سینک ظرفشویی کجاست ؟

مرکز پاسخگویی تخصصی به سوالات سینک ظرفشویی

09023506639

021-26310994

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”سینک گرانیتی گرانتر است یا استیل” answer-0=”این بستگی به برند و نوع سینک انتخابی شما دارد. ولی عموما سینک های گرانیتی قیمت بالاتری دارند” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”شما سینک گرانیتی ترک هم برای فروش دارید؟” answer-1=”فروشگاه ریموند انواع مدل های سینک گرانیتی را عرضه نموده است . که یکی از بهترین برند ها ، زیلبر با متریال کشور ترکیه است.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”سینک گرانیتی دوام بیشتری دارد یا استیل” answer-2=”بستگی به مدل و برند انتخابی شما دارد. سینک های زیلبر با متریال کشور ترکیه که در فروشگاه ریموند به فروش می رسند، مقاوم در برابر خط و خش هستند و می توانند سالها ، همانند روز اول جلوه داشته باشند.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *