روشویی, لوازم بهداشتی ساختمان

بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی تهران کجاست ؟

مرکز خرید انواع روشویی و کابینت و آینه دستشویی تهران شرق تهران خیابان بنی هاشم دکور فروشگاه خاچاطوریان

بورس روشویی و کابینت تهران :

دوستانی که در تهران قصد خرید کابینت و روشویی و یا آینه دستشویی را دارند . انتخاب های زیادی برای اینکه از کدام نقطه شهر خرید خود را انجام دهند دارند.

گستردگی بورس فروش لوازم بهداشتی ، کابینت و روشویی در تهران به گونه ایست. که باتوجه به محل زندگیتان ، شرق ، غرب ، شمال ، جنوب یا مرکز می توانید خرید خود را انجام دهید.

مزییت خرید از مراکز خرید روشویی کابینتی تهران به عنوان بورس این لوزام این است . که به راحتی می توانید از برندها و مدل های روز بازار مطلع شوید. و از میان تنوع بالای محصولات ، خرید خود را انجام دهید .

با ما همراه باشید تا در ادامه مراکز خرید و بورس روشویی و کابینت تهران را معرفی نماییم.

1 ) خیابان بنی هاشم تهران شرق تهران

یکی از خیابان های واقع شده در شرق تهران که جزو بزرگترین بازار های لوازم ساختمانی و شیرآلات و کابینت و روشویی به حساب می آید . خیابان بنی هاشم تهران می باشد .

این خیابان به راحتی می تواند بورس کلیه لوازم و تجهیزات ساختمانی به خصوص بورس روشویی کابینتی تهران قلمداد شود.

وقتی که در خیابان بنی هاشم تهران قدم می گذارید. از همان ابتدا با طیف گسترده‌ ای از مغازه های کوچک و بزرگ که همگی لوازم ساختمانی می فروشند رو به رو خواهید شد.

عمده محصولاتی که می توانید در خیابان بنی هاشم به شکل بورس آنها را جستجو کنید. انواع کاشی ها و سرامیک، شیرآلات، سرویس های دستشویی، سرویس های حمام و روشویی کابینتی است.

  • نزدیکترین ایستگاه مترو به خیابان بنی هاشم، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری است که در قسمت جنوبی این خیابان قرار دارد.

شماره تماس نماینده فروش روشویی و کابینت لوتوس شرق تهران جهت تماس و واتساپ :

09023506639

شماره ثابت نماینده روشویی و کابینت لوتوس شرق تهران :

021-26310994

آدرس نمایندگی کابینت و روشویی لوتوس تهران :

تهران ، بزرگراه شهید سلیمانی ، خیابان بنی هاشم ، کوچه ولیعصر ، پلاک 3

اطلاعات تماس

تلفن تماس

آدرس فروشگاه

تهران ، بزرگراه شهید سلیمانی ، خیابان بنی هاشم ، کوچه ولیعصر ، پلاک 3 ( فروشگاه خاچاطوریان )

ایمیل

Remondinfo@gmail.com

ما اینجا هستیم . . .

2 ) خیابان فرجام در شرق تهران

یکی دیگر از مراکزی که در زمینه کابینت و روشویی و ست آینه و توالت فرنگی دستشویی تعدادی فروشگاه در دسترس اس خیابان فرجام می باشد.

برای کسانیکه با هدف تهیه روشویی کابینتی سر از این خیابان در می آورند. رو به رو شدن با طیف وسیعی از انواع گوناگون و متنوع با طرح های جذاب و زیبا از روشویی کابینتی خیلی جذاب خواهد بود.

خیابان فرجام که در شرق تهران قرار دارد به موازات بزرگراه رسالت میباشد. و قسمت بورس خرید روشویی کابینتی مابین خیابان سراج و اتوبان باقری واقع شده است.

  • ایستگاه مترو شهید باقری نزدیکترین ایستگاه به خیابان فرجام است.

مدل های روشوی کابینتی لوتوس سفید قهوه ای طرح چوب

کابینت روشویی طرح مدرن لوتوس Lotus مدل pv-2000 فروشگاه ریموند

3 ) خیابان شیرازی در مرکز تهران بورس روشویی و کابینت

یکی از قدیمی ترین و بارز ترین مراکز تامین کابینت و روشیی و مصالح ساختمانی که شاید بیشتر افراد این خیابان را بشناسند . خیابان شیراز یا شیرازی می باشد.

این خیابان را به عنوان اصلی ‌ترین بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی در تهران می ‌شناسند.

مطالب مرتبط  مزایای کابینت و روشویی PVC

این خیابان به مرکز تهران نزدیکتر است و اینگونه می توان گفت که دسترسی برای همه افراد در همه نقاط تهران به این خیابان به سادگی امکان دارد.

این خیابان در نزدیکی میدان ونک ، خیابان ملاصدرا میباشد پس به راحتی می توانید. با وسایل حمل و نقل عمومی به خیابان شیراز بروید. وقتی وارد راسته خیابان شیرازی میشوید از سر زدن به خیابان گرمسار غربی و خیابان سامان غافل نشوید.

4 ) خیابان آیت الله کاشانی غرب تهران

خیابان کاشانی واقع در غرب تهران می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تامین لوازم و مصالح ساختمانی باشد . شما می توانید با مراجعه به این خیابان کابینت و روشویی ، شیرآلات ، آینه توالت، و مصالح ساختمانی را خریداری نمایید .

خیابان آیت الله کاشانی یکی از مهمترین بازار های تهران است که تقریباً در آن تمام تجهیزات ساختمان سازی پیدا می شود.

اگر چه این بازار در غرب تهران واقع است ولی می ‌تواند مشتریان پر و پا قرصی از سراسر تهران داشته باشد. خیلی ‌ها در سراسر تهران مغازه های آیت الله کاشانی را مکان معتبری به جهت خرید لوازم ساختمانی می‌ شناسند.

مدل های روشوی کابینتی لوتوس سفید قهوه ای طرح چوب

روشویی-طرح-چوب-هاوایی

5 ) خیابان زمزم بورس روشویی کابینتی جنوب تهران

خیابان زمزم واقع در جنوب تهران ، یکی از مراکز پر رونق مصالح ساختمانیست . با توجه به جمعیت زیادی از شهروندان تهرانی که در جنوب تهران ساکن هستند . این مرکز می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت مراجعه و تهیه شیرآلات و روشویی و کابینت باشد.

همچنین این خیابان به عنوان یکی از اصلی ترین بورس آینه دستشویی تهران قلمداد می شود.

6 ) خیابان سعدی بورس روشویی در مرکز تهران

وقتی در مرکز یک شهر پر جمعیت خیابانی تبدیل به یک بورس شود، قطعا می تواند یکی از بزرگترین و شلوغ ترین خیابان های آن شهر باشد.

خیابان سعدی جدا از مرکز بسیاری از لوازم ساختمانی، یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش روشویی کابینتی در تهران می باشد.

  • ایستگاه مترو سعدی ساده ترین راه برای رسیدن به این نقطه از تهران است.

جمع بندی :

همانگونه که مشاهده فرمودید ، با توجه به پراکندگی مناسبی که مراکز فروش روشویی و کابینت و شیرآلات در تهران دارند. این امکان برای شما وجود دارد که در هر نقطه از تهران که ساکن هستید . خود را به یکی از مراکز رسانده و خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین ساده ترین روش خرید :

با توجه به ترافیک شهر تهران بهترین روش برای شما خرید به صورت آنلاین می باشد . زیرا به سادگی هر کالایی را که مد نظر شما هست می توانید . ببنید ، مقایسه کنید و جزئیات و ویژگی های محصول مورد نطر را مطالعه فرمایید .

فروشگاه ریموند Remon ، این امکان را برای شما فراهم نموده که بتوانید به سادگی با چند کلیک روشویی و کابینت ، شیرآلات و کاشی و سرامیک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید .

فروشگاه ریموند این امکان را برای شما مشتریان عزیز ایجاد نموده است . که علاوه بر خرید آنلاین می توانید با مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید .

  • آدرس فروشگاه : بزرگراه شهید سلیمانی ، خیابان بنی هاشم ، کوچه ولیعصر ، پلاک 3

و همچنین می توانید با تماس با کارشناسان فروشگاه ، هر گونه پاسخ هر گونه سوال در مورد این محصولات را دریافت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *